Saturday, February 5, 2011

Jangan Tipu......Tuhan Marah

Pada suatu hari .. pak cik burn telah membina sebuah robot yang dapat mengesan orang yang menipu... jika orang itu menipu!!! robot tersebut akan menampar dengan tangannya yang kuat itu..... dia telah mencuba robotnya itu kepada anaknya...... Apabila anaknya pulang ke rumah pada waktu asar... dia pun bertanya kepada anaknya "kemana kau pergi?"
jawab anknya "saya pergi ke kelas tambahan!"
tiba-tiba robot itu menampar anaknya.
kata pak cik burn "kau menipu!!!! baik kau bagitau betul-betul???"
" saya pergi ke rumah kawan saya"
"apa kau buat?"
"saya menonton cite spiderman!!!" [robot itu menamparnya lagi]
"baik kau bagitau??" kata pak cik burn
" saya tengok cite @$#%) "
"kau ni tak padan ngan budak-budak nak tengok cite mcm tu!!!!!!!!! ayah dulu tak buat keje macam tu!!!!!" [tibe-tibe robot tu menampar ayahnya]
berapa minit kemudian ibunya datang lalu berkata "hai! dua-dua beranak sama je, yang abang marah kat anak tu nepe,,, kan anak abang juga'' [dgn confidentnya robot itu menampar ibunya]

1 comment: